Home » » Ένταση έξω από το θέατρο Χυτήριο με ΜΑΤ και Χ.Α

Ένταση έξω από το θέατρο Χυτήριο με ΜΑΤ και Χ.Α

20:56 BAAAAANE @manolis (άνθρωπος που πήγε να δει τι γίνεται με τη διαμαρτυρία των ακροδεξιών για την παράσταση Corpus Christi, διηγείται στο τουιτερ)

Βγήκα στην είσοδο του Χυτηριο. Χρυσαυγιτες και παπάδες εσκιζαν κ ποδοπατουσαν τις αφίσες της παράστασης.
Έβγαλα το κινητό μου να τραβηξω πλάνο για το μπλογκ. Με περιτριγυρισαν 5 χρυσαυγιτες κ ένας αστυνόμος.
Με ρωτάνε 'δημοσιογράφος εισαι;', απαντάω 'γράφω στη lifo' ελπίζοντας να γλυτωσω σαματα. Το αντίθετο όμως
Με τραβάνε παράμερα, με φωνάζουν πούστη, αδερφαρα, μου τραβάνε τα μούσια, με φτύνουν στο πρόσωπο, με χτυπάνε στο στομάχι
Η αστυνομία είναι δίπλα. Τους φωνάζω 'με χτυπανε, δεν θα κάνετε κάτι;' απάντηση 'δεν ειδα κάτι. Απομακρυνθείτε παρακαλώ'. 3 αστέρια στο πέτο
Μου βάζουν αναμένουν τσιγάρο στην τσέπη. Μια κυρια μου το λέει μπροστά στον αστυνομικό. Κάνει πως δεν ακούει.
Αρχίζω να φοβάμαι. Απομακρύνομαι από την έξοδο. Μου φωνάζουν όλοι 'έτσι, φύγε παλιοπουσταρα λουγκρα, τραβά πάρε καμία πίπα'
Γυρίζω πίσω από απόσταση να παρακολουθώ. Με ακολουθει γνωστός βουλευτης της ΧΑ. Μου ρίχνει δύο μπουνιές στο πρόσωπο, με πετάει κάτω
Όσο είμαι κάτω χάνω τα γυαλιά μου. Ο Χρυσαυγιτης με κλωτσαει. Η αστυνομία είναι ακριβώς 2 βηματα μακριά. Γυρισμένη πλάτη.
Φωνάζω στον αστυνομικό 'ΜΟΥ ΡΊΧΝΟΥΝ ΓΡΟΘΙΕΣ, ΚΆΝΤΕ ΚΆΤΙ', πολλές φορές. Με γυρισμένη την πλάτη απομακρυνεται
Οι υπόλοιποι γέροι κ χρυσαυγιτες με χλευαζουν φωναχτά δίπλα από τον αρχιαστυνομο. 'Κλάψε μωρή λούλου, κοριτσάκι, ντιγκινταγκα'


Ένταση επικρατεί έξω από το θέατρο Χυτήριο στην Αθήνα όπου παίζεται η παράσταση Corpus Christi.
Μέλη παραθρησκευτικών οργανώσεων και της Χρυσής Αυγής συγκεντρώθηκαν έξω από το κτίριο προσπαθώντας να διακόψουν την παράσταση υποστηρίζοντας πως είναι βλάσφημη.
Στο σημείο βρίσκονται ισχυρές δυνάμεις των ΜΑΤ ενώ νωρίτερα δημιουργήθηκε ένταση όταν οι συγκεντρωμένοι προσπάθησαν να εισβάλουν στο θέατρο.
Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Proudly powered by Blogger
Copyleft 2013 Η αναπαραγωγή - αναδημοσίευση τμήματος ή ολόκληρης ανάρτησης όχι μόνο επιτρέπεται αλλά και ενθαρρύνεται. Με την καλόπιστη και ρητή αναφορά της πηγής.. BABUSHKA
Template Design by Creating Website Published by Mas Template