Home » , » Η δραχμή στο παλαιοπωλείο

Η δραχμή στο παλαιοπωλείο



 Κάνοντας ρεπορτάζ για την babushka.gr  μπήκα σε ένα παλαιοπωλείο. Έτσι άρχιζα να χαζεύω πράγματα και να τα επεξεργάζομαι.
Κόσμος δεν υπήρχε εκείνη την ώρα μέσα στο μαγαζί ,έτσι έψαξα τα πάντα με την ησυχία μα. Εκεί πάνω στο ψάξιμο, είδα ένα πολύ περίεργο πλάσμα, το πλησίασα και το είδα να καθαρίζει κάτι  μικροαντικείμενα… «γεια σου» μου λέει πριν προλάβω να μιλήσω.
Spatournos: Τι είσαι εσύ καλέ του λέω;
 ΑΥΤΟ: Εγώ είμαι η δραχμή .
 ΔΡΑΧΜΗ: Εσύ ποιος είσαι;
Spatournos: Το πρώτο ζώο του θεού!
ΔΡΑΧΜΗ: Και τι κάνει το πρώτο ζώο του θεού σε ένα παλαιοπωλείο;
Spatournos:  Τίποτα μωρέ, να... κάνω ένα ρεπορτάζ για τo babushka.gr.
ΔΡΑΧΜΗ: ΑΑΑ και γιατί είσαι έτσι άσχημος;
Spatournos: Γιατί όλα με σοφία εποίησε….
ΔΡΑΧΜΗ: Σε εμένα τα λες; ξέρεις πόσοι έχουν κάνει τάματα χρησιμοποιώντας εμένα; Και τώρα με βρίζουν με χυδαίο τρόπο!
Spatournos: Το ξέρω, θα ήθελα να σε ρωτήσω κάτι , ήταν δικιά σου απόφαση να φύγεις από την χώρα;
ΔΡΑΧΜΗ: Καταρχήν δεν έφυγα από την χώρα, είμαι εδώ και δουλεύω σκληρά ! για να μην σε αρχίσω τώρα με το ξεσκονόπανο! Και... προφανώς με έδιωξαν!
Spatournos: Ηρέμησε δεν ήθελα να σε προσβάλω! Γιατί λοιπόν σε έδιωξαν;
ΔΡΑΧΜΗ: Για να φέρουν ένα Ε με μια γραμμή παραπάνω... Γιατί οι άνθρωποι είναι άρρωστοι. Έδιωξαν εμένα που στην τελική είμαι μια κυρία-μην με βλέπεις έτσι τώρα– για να φέρουν ένα ουδέτερο στοιχειό χωρίς προσωπικότητα στη χώρα!
Spatournos: Και στον παράδεισο τα ίδια γίνονται όποιον έχει προσωπικότητα και @ρχ@ι@ τον διώχνουν και κρατάνε αυτά τα ουδέτερα στοιχεία!  Ακούγονται φήμες ότι θα επιστρέψεις. Ισχύουν;
ΔΡΑΧΜΗ: Κοίτα ,δεν είναι απλό. Καταρχήν και σε αυτό το ζήτημα με υποτιμούν γιατί όταν λένε : «θα επιστρέψουμε στην δραχμή» το λένε υποτιμητικά... Λένε ότι εγώ ,θα σας κάνω Αλβανία… ρε, το μόνο που μπορώ εγώ να κάνω είναι να έχω αξία στα ρέστα ή στα κομποδέματα του καθενός σας. Δεν μπορώ εγώ να σας αλλάξω ιθαγένεια ούτε όνομα στην χώρα!
Spatournos: Ναι αλλά δεν μου απαντάς , εσύ θες να γυρίσεις;;
ΔΡΑΧΜΗ: Κοίτα έχω εκνευριστεί μαζί σας, ώρες-ώρες  λέω ότι αυτά που περνάτε σας αξίζουν. Γιατί όταν εμένα με απέσυραν χωρίς να με ρωτήσουν , κανείς από όλους εσάς δεν ήταν εκεί να με υπερασπιστεί. Παρ’ όλα αυτά αν και τα έχετε κάνει πουτάνα με την οικονομία σας και ειδικά με αυτό το χοντροκομμένο ευρώ, εγώ θα ήθελα να βοηθήσω.
Spatournos: Άρα εσύ δεν είσαι της άποψης ότι είσαι η κατοχική δραχμή;
ΔΡΑΧΜΗ: καλά μαλάκας είσαι; Ποια κατοχική ρε βλάκα ;πριν λίγα χρόνια με είχες συνέχεια μαζί σου, με έδινες στα παιδιά σου, έπαιρνες τα φάρμακα σου, τα μαγαζιά σας πήγαιναν πολύ καλά και τώρα έρχεστε και με αποκαλείτε κατοχική;;
Spatournos: Βασικά εγώ δεν ασχολούμαι με τα χρήματα αλλά και να ήθελα να ασχοληθώ δεν νομίζω ότι θα κατάφερνα να είχα! Και αυτό γιατί δεν υπάρχει τίποτα που να μπορώ να χρησιμοποιήσω.  Αλλά τέλος πάντων, θέλεις να μας καταστρέψεις κυρά μου;
ΔΡΑΧΜΗ: θα σου το σπάσω το κεφάλι αν το συνεχίσεις!! Εγώ αγαπητέ μου ,θα επιστρέψω μόνο όταν με ζητήσει ο λαός. Όχι οι τράπεζες, ότι και να μου τάξουν αυτές, εγώ δεν γυρνάω.
Spatournos: Γιατί δεν θα είναι το ίδιο;;
ΔΡΑΧΜΗ: Όχι βέβαια, εγώ  δεν θα επιστρέψω για να σώσω αυτούς που με πέταξαν και τότε !αυτοί θα επινοήσουν ένα άλλο νόμισμα το οποίο θα το πουν δραχμή. Βέβαια εγώ έχω ληξιαρχική πράξη γεννήσεως και κάνεις δεν μπορεί να μου πάρει το όνομα.
Spatournos: Δηλαδή ,μου λες ότι υπάρχει διαφορά αν σε καλέσουν οι τράπεζες και αν σε καλέσει ο λαός;
ΔΡΑΧΜΗ: Αργείς αλλά τα πιάνεις… προφανώς είναι άλλο ο λαός να με θέλει και  να με διαχειρίζεται και άλλο να με έχουν οι τράπεζες κλειδωμένη μέσα στα ντουλάπια τους!
Spatournos: κοίτα τι μαθαίνει κάνεις μέσα σε ένα παλαιοπωλείο….. λοιπόν σε ευχαρίστω και ελπίζω να τα ξαναπούμε υπό άλλες συνθήκες.
ΔΡΑΧΜΗ: εγώ πάλι λέω να δείτε κανένα βίντεο δεκαετίας ,για να θυμηθείτε πως περνάγατε με εμένα … χρυσόψαρα!!! Άντε φύγε και εσύ τώρα από εδώ, γιατί έχω δουλειά ξέρεις... πληρώνομαι με το ίδιο νόμισμα το θέμα είναι εσείς να μην την πληρώσετε με αυτό το νόμισμα!!!




Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Proudly powered by Blogger
Copyleft 2013 Η αναπαραγωγή - αναδημοσίευση τμήματος ή ολόκληρης ανάρτησης όχι μόνο επιτρέπεται αλλά και ενθαρρύνεται. Με την καλόπιστη και ρητή αναφορά της πηγής.. BABUSHKA
Template Design by Creating Website Published by Mas Template