Home » , » Ο Παπάς , ο Μπάτσος και ο σκύλος…

Ο Παπάς , ο Μπάτσος και ο σκύλος…



Καθώς περπατούσα νύχτα σ' ένα σοκάκι, άκουσα κάποιους να συζητούν από μακριά.... Κρύφτηκα σε μια σκιά και σας μεταφέρω ότι είδα και άκουσα.

Στη συζήτηση συμμετείχαν ένας μπάτσος, ένας παπάς και ένας
σκύλος!
Ξεκινάει πρώτος ο μπάτσος.
Μπάτσος : Τι κανείς έξω τέτοια ώρα σκύλε;
Σκύλος: Τίποτα μωρέ. Να εδώ, έψαχνα τον παπά.
Παπάς: Ψέματα λέει κυρ’ αστυνόμε. Με κυνηγούσε και μου δάγκωνε τα ράσα!
Μπάτσος : Ώστε έτσι σκύλε; Κυνηγούσες τον απεσταλμένο του κυρίου;
Σκύλος: Συγνώμη, εσένα ποιός κύριος σ' έστειλε για να μου κάνεις ανάκριση;
Παπάς: Αυτός λειτούργει κατ' εντολή του κράτους!
Σκύλος: Αφού το σύνταγμα ξεκινά στο όνομα της ομοούσιας τριάδας, τότε αυτός γιατί είναι ανώτερος από σένα παπά;
Μπάτσος: Οι νόμοι είναι πάνω απ΄ όλα σκύλε!
Πάπας: Τέκνον μου, εδώ κάνεις λάθος. Ο Θεός είναι πάνω απ' όλα!
Μπάτσος: Κάτσε ρε παπά… Με το σκύλο μιλάω τώρα. Πρέπει να καταλάβει την ιεραρχία.
Σκύλος: Εγώ πάντως παιδία λέω ότι πάνω απ' όλα είναι ο ουρανός!
Παπάς: Σκύλε, εσύ δεν έχεις δικαίωμα να κρίνεις ! Όπως λέει και ο κύριος, δεν έχεις ψυχή και η χρησιμότητα σου είναι να κάνεις χαρούμενους τους ανθρώπους.
Παπάς: Ναι, έχει δίκιο ο παπάς! Γιατί μιλάς;
Σκύλος: Μπάτσε, να σε ρωτήσω κάτι;
Μπάτσος: Για ρώτα.
Σκύλος: Εσύ δεν είσαι αυτός που πρέπει να προσφέρει προστασία και σιγουριά στους ανθρώπους;
Μπάτσος: Βέβαια. Αυτός είναι ο σκοπός μου!
Σκύλος: Τότε γιατί μιλάς;
Παπάς: Τέκνο μου, νομίζω ότι ο σκύλος σου την είπε, που λέτε και εσείς οι νεολαίοι!
Μπάτσος: Λοιπόν, έχει δίκιο ο παπάς. Συλλαμβάνεσαι για εξύβριση κατά της αρχής.
Σκύλος: Καθίστε ρε παιδία… Αν εγώ είμαι ένα άψυχο ζώο και το μόνο που μπορώ να κάνω είναι ανθρώπους χαρούμενους, σύμφωνα πάντα με τα λεγόμενα του κυρίου, τότε δεν θα νιώσει και πολύ καλά αν με συλλάβετε!
Παπάς: Τέκνο μου έχει δίκιο το σκυλί.... Δεν είναι καλό να τον τσαντίζουμε τον κύριο με τις πράξεις μας!
Μπάτσος: Ρε παπά, εσύ δεν πρότεινες να τον συλλάβουμε;
Σκύλος: Ναι, εσύ το είπες παπά. Άρα εσύ ήθελες να τσαντίσουμε τον κύριο! Προτείνω να σε συλλάβει ο μπάτσος!
Μπάτσος : Παπά συλλαμβάνεσαι!
Παπάς: Τέκνο μου, μην ακούς τον σκύλο. Δεν ξέρει!
Σκύλος: Να το! Συνεχίζει να προσβάλει τον Κύριο. Εγώ προτείνω να τον πάμε σε καμιά ζαρντινιέρα! Έτσι για να μάθει ο μηδενιστής!
Παπάς: Λοιπόν μπάτσε, το κράταγα τόση ώρα αλλά δεν αντέχω άλλο. Είσαι ένα γρανάζι του συστήματος! Είσαι με τα μεγάλα συμφέροντα! Είσαι ένα σκυλί που φιλάς το αφεντικό σου!
Σκύλος: Κάτσε ρε παπά, γιατί μπλέκεις τα πράγματα; Ο μπάτσος δεν είναι σκύλος… Απλά είναι ένας μηχανισμός του κράτους που προασπίζει όλες τις αντεργατικές πολιτικές και τα μεγάλα συμφέροντα των τραπεζιτών! Μπορώ εγώ να κάνω κάτι τέτοιο;
Μπάτσος: Ναι, έχει δίκιο. Εγώ δεν είμαι σκύλος!
Σκύλος: Παπά, στο είπα! Ο τύπος είναι Αήττητος!
Παπάς: Λοιπόν μπάτσε, φύγε από μπροστά μου γιατί θα σε αφορίσω!
Σκύλος: Αυτό πάλι με τους αφορισμούς δεν το κατάλαβα ποτέ… Δηλαδή σε απειλούν με τον μικρό αφορισμό ότι δεν θα μπορείς να κοινωνήσεις; Στη πραγματικότητα μόνο θετικά οφέλη μπορείς να 'χεις απ' αυτό, αφού δε θα σε ποτίζουν αλκοόλ από μικρό παιδί! Και δεύτερον με τον μεγάλο αφορισμό σε φοβίζουν λέγοντας σου ότι δεν θα λιώσεις!!! Κάτι δηλαδή που δεν σε αφορά αφού θα έχεις πεθάνει!
Μπάτσος: Πάπα, έχει δίκιο ο σκύλος. Δεν σε φοβάμαι!
Σκύλος: Όπα μπάτσε περίμενε, γιατί τώρα προσβάλεις τα θεία! Συγνώμη που στο λέω, αλλά πρέπει να συλληφθείς!
Παπάς: Ναι, ο σκύλος έχει δίκιο!
Μπάτσος: Ωραία! λέει και περνά τις χειροπέδες στα χέρια του και μπαίνει στο πίσω κάθισμα του περιπολικού! (μόνος του ήταν)
Σκύλος: Λοιπόν παπά, οι δύο μας τώρα. Δε νιώθεις τύψεις που έβαλες ένα αθώο άνθρωπο στην φυλακή;
Παπάς: Δεν τον έβαλα εγώ! Εσύ το πρότεινες.
Σκύλος: Καλά, δεν σου κόβει καθόλου! Εμένα βρήκες να ακούσεις; Πιστεύω όμως ότι για να εξιλεωθείς πρέπει να πας κι εσύ στο περιπολικό μαζί με τον Μπάτσο! Και να πάτε και οι δύο στο τμήμα. Πρέπει να αποδοθεί δικαιοσύνη…. Τα λέει ο κύριος!
Παπάς: Έχεις δίκιο! λέει και μπαίνει στο περιπολικό δίπλα στον μπάτσο.
Εγώ, από κει που καθόμουν, είδα τον σκύλο να φεύγει καμαρωτός για την επιτυχία του και τους άλλους δύο να κάθονται μέσα στο περιπολικό και να περιμένουν. Έτσι πλησίασα το περιπολικό, μπήκα στην θέση του οδηγού και ξεκινήσαμε για το τμήμα!


Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Proudly powered by Blogger
Copyleft 2013 Η αναπαραγωγή - αναδημοσίευση τμήματος ή ολόκληρης ανάρτησης όχι μόνο επιτρέπεται αλλά και ενθαρρύνεται. Με την καλόπιστη και ρητή αναφορά της πηγής.. BABUSHKA
Template Design by Creating Website Published by Mas Template