Home » , » Μικρέ φασίστα.

Μικρέ φασίστα.




Τα αστεία δεν μου βγαίνουν πια μικρέ φασίστα.
Το  μίσος σου μου έχει χαλάσει όλες εκείνες τις όμορφες εικόνες που το μυαλό μου έφτιαχνε. Κάνεις τα πάντα για να αποδείξεις στην κοινωνία ότι πρέπει να σε φοβάται, αλήθεια όλη αυτή σου η πρεμούρα να μας αποδείξεις πόσο άγριος είσαι μου φέρνει μια εικόνα στο μυαλό μου. Τότε που ήμασταν μικρά και για να φάμε η μάνα, μας έλεγε κάτι για έναν μπαμπούλα για να μας φοβίσει. Πότε δεν τον είδαμε, ποτέ δεν μας έφαγε. μα από το φόβο μας πάντα τρώγαμε το φαγητό μας.
Συγγνώμη, λογικό να μην μπορείς να καταλάβεις τι λέω μικρέ φασίστα! Φαντάζεσαι τον μπαμπούλα να προσπαθούσε να μας αποδείξει ότι υπάρχει και πως είναι άγριος; Ξέρεις τι θα κάναμε; Θα γελάγαμε, δεν θα φοβόμασταν.

Δηλαδή θέλω να σου πω, πως ότι κάνεις είναι μελετημένο, δημιουργείς κλίμα μαζί με τα κανάλια σου και τις εφημερίδες σου. Προσπαθείς να τρομάξεις αυτούς που δεν θα κυνηγήσεις άμεσα , αλλά αργότερα.

Σε ενδιαφέρει να μην υποστηρίξει ο ένας τον άλλο. Μικρέ φασίστα αυτό που θέλω να σου πω είναι πως δεν φοβίζεις κανένα ελεύθερο άνθρωπο, καμία όμορφη ιδέα, δεν φοβίζεις κανένα μέλλον το μόνο που κάνεις είναι να γελοιοποίησαι.

Αλλά δεν φταις εσύ, φταίει αυτή η ρημάδα η παιδεία, όλα εκείνα τα χρόνια που πέρασες και περνάς στα θρανία μικρέ φασίστα. Δεν σου δώσανε να καταλάβεις το πώς νιώθει μια μειονότητα, δεν σου δώσανε να μάθεις για ποιο λόγο έχεις λευκό δέρμα, δεν κατάλαβες ποτέ πως νιώθει η ελευθερία! Αλλά και για αυτό έχει απάντηση η πεθαμένη σου ψυχή. Λες «εγώ δεν λέω ότι είμαι ανώτερος . αλλά δεν χωράμε, δεν πάει άλλο»!
Τι λες ρε παιδί μου; Πως έγινε το κεφάλι σου τόσο τετράγωνο; Ξέρεις ποια είναι τα όρια αντοχής μιας κοινωνίας; που το έμαθες αυτό και βγάζεις επιστημονικές αναλύσεις. Σύμβουλος κυκλοφοριακής αγωγής είσαι;

Αλλά θα μου πεις «οικονομικά εννοώ» έλαααα, τι λες; Σοβαρά;
Λοιπόν μικρέ φασίστα για το πανεπιστήμιο που δεν μπορώ να τελειώσω, δεν ευθύνονται οι μετανάστες, αλλά το κράτος που δεν μου παρέχει δωρεάν στέγαση, τροφή και βιβλία! Για την δουλειά που έβαλα λουκέτο δεν φταίνε οι μετανάστες, αλλά το κράτος που ανέβασε τους φόρους, μείωσε την αγοραστική δύναμη και κρέμασε μια θηλιά έξω από την επιχείρηση μου. Για το φαγητό μου που έχει γίνει κατοχικό δεν φταίνε οι μετανάστες, αλλά το κράτος και οι τράπεζες του που μου πήραν τα πάντα! Για την σύνταξη που μου μειώθηκε δεν φταίνε οι μετανάστες, αλλά όλες εκείνες οι κυβερνήσεις που παίξανε τα αποθεματικά των ταμειών μου στο χρηματιστήριο! Για τα φάρμακα που δεν έχω δεν φταίνε οι μετανάστες και οι φαρμακοποιοί, αλλά το κράτος που διέλυσε τα πάντα κούρεψε ότι είχε μείνει στα αποθεματικά των ταμείων και τώρα δεν έχει να πληρώσει για φάρμακα.
Για το ότι δεν έχω χρήματα και δανείζομαι για την κηδεία μου δεν φταίνε οι μετανάστες, μικρέ φασίστα, αλλά το κράτος σου, οι τράπεζες σου, οι επιχειρήσεις σου, που με έστειλαν στο διάολο !

Που φταίνε λοιπόν οι μετανάστες; Που φταίνε οι αριστεροί που κυνηγάς; Σε ποιον θες να το παίξεις νταής τελικά; Το κράτος που στήριζες και συνεχίζεις να στηρίζεις, ξέρεις καλά πως δεν σε φοβάται. Την δουλεία του κανείς μικρέ φασίστα και σε ταΐζει για αυτό!
Καμία ανοχή στο μίσος σου λοιπόν. Ώστε να μην μεγαλώσεις.
Η ελευθερία και η ελπίδα θα σε τσακίσουν!




Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Proudly powered by Blogger
Copyleft 2013 Η αναπαραγωγή - αναδημοσίευση τμήματος ή ολόκληρης ανάρτησης όχι μόνο επιτρέπεται αλλά και ενθαρρύνεται. Με την καλόπιστη και ρητή αναφορά της πηγής.. BABUSHKA
Template Design by Creating Website Published by Mas Template