Home » » Ευτυχώς, δεν είστε σαν και εμάς .‏

Ευτυχώς, δεν είστε σαν και εμάς .‏

Ένας φίλος από τα παλιά που βρίσκεται στον πλανήτη Αρκόναν, μου έστειλε ένα γράμμα και μου περιγράφει πως περνάει εκεί.
 
Αγαπητέ spatourne,
Σου γράφω γιατί εδώ τα πράγματα πάνε από το κακό στο χειρότερο. Δουλεύουμε δύο βάρδιες τη μέρα και πληρωνόμαστε για μισή. Οι συνθήκες που ζούμε είναι  άθλιες! Σε λίγο καιρό έρχεται ο χειμώνας και δεν υπάρχει τρόπος να εξασφαλίσουμε θέρμανση. Ζούμε σε τρώγλες, όσοι έχουν, γιατί υπάρχουν πάρα πολλοί που ξεψυχάνε στους δρόμους και στα σοκάκια. ΧΘες για να καταλάβεις δεν
μπορούσα να βγω από το σπίτι μου γιατί τρία πτώματα μου έφραζαν την είσοδο. Τα χρήματα που βγάζουμε μας φτάνουν για να περνάμε τη μέρα μας, αλλά ως εκεί. Κανείς εδώ στο γκέτο που βρίσκομαι δεν μπορεί να βγάλει χρήματα και για δεύτερη μέρα. Και όταν αυτό γίνεται , ο απόλυτος μονάρχης μας έχει αναπτύξει έναν τεράστιο μηχανισμό που  σιγουρεύει το γεγονός ότι δεν θα σου περισσέψουν χρήματα για δεύτερη μέρα! Εδώ τα επιτόκια είναι τεράστια, αφού για να καταλάβεις αν δανειστείς χρήματα για ένα μήνα πρέπει να επιστρέψεις  ενάμιση. Οι τράπεζες έχουν εξαγοράσει τα πάντα. Εγώ έχω υποθηκεύσει  40 χρόνια δουλείας στην FirstBank γιατί έπρεπε να στείλω τα παιδία μου σχολείο.  Το χειρότερο όμως είναι ότι αν κάποιος αρρωστήσει από την οικογένεια μου δεν θα μπορέσω να τον περιθάλψω, γιατί δεν μπορώ να υποθηκεύσω και άλλη εργασία στις τράπεζες. Και τα νοσοκομεία που κατέχονται από τις τράπεζες είναι πανάκριβα! Θα μου πεις γιατί δεν αντιδράμε και τα ανεχόμαστε όλα αυτά; Τα κανάλια και οι εφημερίδες εδώ ελέγχονται από το καθεστώς. Όλη μέρα σε πείθουν πως είναι καλύτερο το να περνάς χειρότερα. Κανείς δεν αντιδρά γιατί ο φόβος είναι αυτός που έχει επικρατήσει. Οι δυνάμεις καταστολής έχουν αναπτύξει γιγάντιους μηχανισμούς παρακολούθησης. Το θέμα είναι ότι και αυτοί πληρώνονται τόσα ώστε να βγάζουν την κάθε μέρα. Αλλά αυτοί το βιολί τους, κυνηγάνε όποιον τολμάει να αμφισβητήσει το οτιδήποτε.  Άλλη μια διαφορά μας από την γη και την Ελλάδα είναι ότι εδώ δεν κυνηγάνε τους μετανάστες. Είμαστε όλοι έτσι και αλλιώς μετανάστες. Απλά κυνηγάνε να εξαφανίσουν τους ντόπιους! Ο φόβος επικρατεί αγαπητέ μου φίλε και δεν βλέπω να  υπάρχει διάθεση για αντίσταση. Άκουσα και κάτι φήμες…Θα μας αντικαταστήσουν λέει με ρομπότ! Και ο λόγος είναι ότι πεθαίνουμε! Ευτυχώς εσείς δεν είστε έτσι. Έχετε δημοκρατία και ελευθερία, τα μέσα σας είναι ανεξάρτητα,  έχετε δημόσια παιδεία και υγεία, οι τράπεζες σας δεν εξουσιάζουν τον κόσμο. Δεν παλεύετε καθημερινά για τα προς το ζην. Σας ζηλεύω που έχετε τόσες ανέσεις και που δεν ανέχεστε την υποτέλεια και την υποταγή!!!
Γεια σου και εύχομαι να είστε πάντα τόσο δυναμικοί. 


Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Proudly powered by Blogger
Copyleft 2013 Η αναπαραγωγή - αναδημοσίευση τμήματος ή ολόκληρης ανάρτησης όχι μόνο επιτρέπεται αλλά και ενθαρρύνεται. Με την καλόπιστη και ρητή αναφορά της πηγής.. BABUSHKA
Template Design by Creating Website Published by Mas Template