Home » , » Η ΕΞΕΔΡΑ ΤΟΥ ΤΣΙΡΚΟΥ!

Η ΕΞΕΔΡΑ ΤΟΥ ΤΣΙΡΚΟΥ!




Γράφει ο Spatοurnos

Tο παρακάτω γεγονός που θα σας περιγράψω συνέβη ανήμερα τις 28η Οκτωβρίου, την μέρα της παρέλασης. Εγώ με τον Νώε –ο οποίος έχει free-pass  σε όλα τα κυβερνητικά και κρατικά «δρώμενα» - καταφέραμε να τρυπώσουμε κάτω από την εξέδρα των επισήμων που είχε στηθεί μπροστά στην βουλή. Έτσι μπορούσαμε και εμείς να δούμε ακριβώς ότι θα έβλεπε και  ο πρόεδρός Κάρολος. Πριν αρχίσει η παρέλαση ο Νώε προσπαθούσε να μου περιγράψει τι γινότανε σε ένα “παράλληλο” σύμπαν. . .



Νώε: έτσι που λες, θέλουν να ανεβάσουν την τιμή των τσιγάρων κατά δύο ευρώ.
Εγώ: απαράδεκτα πράγματα, πως θα το αντέξουν αυτό οι καπνιστές;
Νώε: το θέμα δεν είναι μόνο οι καπνιστές. Κυβερνητικό κανάλι στο παράλληλο σύμπαν που σου περιγράφω, έκανε έρευνα και παρουσίασε στοιχεία που λένε ότι το 75% καπνιστών και μη επιθυμούν να ανέβει η τιμή.
Εγώ: τι λες ρε Νώε έχεις χαζέψει; Γίνεται να θέλω εγώ να ανεβεί η τιμή;
Νώε: δεν σου είπα ότι θες εσύ αλλά ούτε ότι το κανάλι αυτό ρώτησε κανέναν, απλά τα στοιχεία παρουσίασε!
Εγώ: ααα λέω και εγώ  και τι άλλο παρουσίασε το κανάλι αυτό;
Νώε: απαρίθμησε τα οφέλη από την άνοδο της τιμής, είπε ότι 125.000 νέοι δεν θα ξεκινήσουν το κάπνισμα και 360.000 γέροι θα το κόψουν.
Εγώ: κατάλαβα είναι και εκεί μπερδεμένοι, νομίζουν ότι θα ζήσουν για πάντα;
Νώε: κάτι τέτοιο!!
Εσύ: τα κανάλια σε όλα τα σύμπαντα, όταν το κράτος που τα στηρίζει βρίσκετε σε κρίση, κάθονται και προσπαθούν να βρουν το πιο γελοίο από τα δυσβάστακτα μέτρα που πρόκειται να πάρουν, έτσι ώστε να τρώνε όλη την μέρα τον χρόνο τους με αυτό και να μην μπορούν να σου παρουσιάσουν όλα τα υπόλοιπα , που είναι πολύ χειρότερα!
Εγώ: εσύ από πού πετάχτηκες;
Νώε: εγώ; Τι λες ρε;
Εγώ: Νώε δεν μιλάω σε εσένα. Κάποιος μου φάνηκε ότι πετάχτηκε.
Νώε: πάντως να ξέρεις αυτό το εκμεταλλεύτηκε ο Πέτρος και το έκανε μπίσνα.
Εγώ: τι εννοείς; Τι σκέφτηκε πάλι αυτό το επιχειρηματικό μυαλό;
Νώε: άνοιξε περίπτερο στον Παράδεισο και πουλάει τσιγάρα. Τρελή δουλεία, εκεί είναι όλοι μη καπνίζοντες, και επειδή τώρα δεν μπορούν να πάθουν κάτι κακό από το τσιγάρο καπνίζουν όλη μέρα. Φυσικά ο Πέτρος έχει βάλει το «+2» σε κάθε πακέτο!
Εγώ: κάποια μέρα να μου το θυμηθείς αυτός θα πάει μπροστά!
Εσύ: αφήστε την πολυλογία και δείτε την παρέλαση, υπάρχουν αποδοκιμασίες.
Εγώ: Νώε άκου ο κόσμος διαμαρτύρεται. Σαν μελωδία ακούγονται οι αποδοκιμασίες του λαού στα αυτιά μου.
Νώε: λες να σπάσουν τον αποκλεισμό; Να καταφέρουν να φτάσουν στην εξέδρα;
Εγώ: ρε Νώε να σου πω, εσύ γιατί είσαι εναντίον τον παρελάσεων;
Νώε: εκτός από τα γνωστά πειθαρχοστρατιωτικά ζητήματα που καταφέρνει να σου περάσει η παρέλαση, είναι και ένας ρατσισμός όσο αναφορά το σώμα σου αλλά και την ομορφιά σου.
Εσύ: Ναι εμένα επειδή ήμουν κοντός, με έβαζαν πάντα στο τέλος ξεχωρίζοντας με από τους άλλους φίλους μου που τους έβαζαν μπροστά.
Αυτή: εγώ πάλι ήμουν λίγο χοντρούλα και δεν με έβαζαν καθόλου!
Εγώ: κόφτε το ρε! Σαν πολλοί δεν μαζευτήκαμε;
Νώε: σε εμένα αναφέρεσαι;
Εγώ: έχει αρχίσει να μου την
δίνει πολύ αυτό το κείμενο!
Νώε: ρε για κοίτα λίγο την παρέλαση. Κάτι δεν πάει καλά.
Εγώ: το αντίθετο, μάλλον κάτι πάει καλά, δεν γίνεται να μας πηγαίνει κόντρα συνέχεια, κάποια στιγμή πρέπει να γυρίσει.
Αυτός: λοιπόν επειδή αυτοί δεν μπορούν να σας περιγράψουν την κατάσταση, θα το κάνω εγώ. Η παρέλαση, μετατράπηκε σε αντιφασιστική, αντικυβερνητική πορεία. Ο κόσμος έσπασε τα κιγκλιδώματα μπλόκαρε την παρέλαση των αρμάτων, και διαμαρτύρεται μπροστά στο κτήριο της βουλής, ζητώντας το αυτονόητο, ζωή για όλους!
Εγώ: τώρα έχει νόημα να σας πω τι έχει γίνει; Έχω χάσει και τον Νώε από τότε που οι διαδηλωτές έσπασαν την εξέδρα.
Νώε: έχω χάσει και το Spatourno από την ώρα που οι διαδηλωτές αφόπλιζαν τις διμοιρίες των Ματ.
Το μόνο που έμεινε να δούμε είναι αν αυτή η περιγραφή είναι από αυτό το σύμπαν η από το παράλληλο, μακάρι να είναι από το δικό μας σύμπαν. Και αυτό δεν το λέω εγώ ή εσύ, αλλά όλοι και όταν λέω όλοι εννοώ όλοι εκτός από τους Φασίστες!   

Κάνε την κάθε τους παρέλαση γιορτή! Την πειθαρχεία να την κάνεις ανυπακοή και την βλακεία να την σπας όπου την πετυχαίνεις! Αυτά από εμάς τα ταπεινά ζώα του εκφυλισμένου παράδεισου.
ΥΓ. Τα πρόσωπα και τα γεγονότα δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα.

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Proudly powered by Blogger
Copyleft 2013 Η αναπαραγωγή - αναδημοσίευση τμήματος ή ολόκληρης ανάρτησης όχι μόνο επιτρέπεται αλλά και ενθαρρύνεται. Με την καλόπιστη και ρητή αναφορά της πηγής.. BABUSHKA
Template Design by Creating Website Published by Mas Template