Home » , » Tο πρώτο ζώο του θεού......

Tο πρώτο ζώο του θεού......






Λίγοι θα γνωρίζεται για μένα ,
Είμαι ο Spaturnos ,το πρώτο ζώο του θεού και γράφω αυτό το κείμενο γιατί θέλω να ξεκαθαρίσω κάτι που θίγει την τιμή και η υπόληψη μου .
Προβοκάτορες  του κόμματος του θεού  , διέδωσαν ότι ο κύριος με διέλυσε στα αρχικά συντίθενται μέλη μου επειδή ήμουν άχρηστος. 
Λοιπόν έχω να δηλώσω πως δεν είμαι άχρηστος και ότι κατάφερα να ξεφύγω από τον Δημιουργό τον πάντων (μαζί και τις βλακείας).
Έτσι ξεκίνησα το ταξίδι μου εκτός παραδείσου.
Πέρασα πολλά ,τρέχοντας και με τα έξι πόδια μου και ενώ με κυνηγούσαν άσχημοι Άγγελοι (δεν υπάρχουν όμορφοι πιστέψτε με, όλοι τους είναι ανέραστοι) . 
Μετά από πολλές συζητήσεις που έκανα με τον Νώε δεν κατάλαβα τίποτα και έτσι συνέχισα να τρέχω μέχρι που έφτασα σε ένα ποτάμι, ενώ είχα βάλει την προβοσκίδα μου να πιο νερό «τσαπ» πετάγεται ο Γιάννης !!! Ξέρεται ο βαφτιστής .....και αρχίζει να μου λέει κάτι περίεργα ,ότι δεν του δίνουν γαλάζια σημαία και πως δεν έχει πελάτες να βαφτίσει και βαφτίζεται μόνος του! Όπως καταλαβαίνεται το έβαλα πάλι στα πόδια μέχρι που έφτασα μπροστά στον σκαϊ εκεί είδα ένα φαλακρό τέρας. ξέρεται τον Μπάμπη (κάπως έτσι είναι και οι Άγγελοι του παραδείσου) !
Του λέω...'' κάνε καμιά απεργία ρε Μπάμπη'' και μου λέει «ΠΟΤΕ»!!!
Τότε αγρίεψα ,τον έφτυσα στην καράφλα και το έβαλα στα πόδια! 
Κυνηγιμένος απ'τα ΜΑΤ βρήκα καταφύγιο εδώ ,στην  babushkagr !

   
Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Proudly powered by Blogger
Copyleft 2013 Η αναπαραγωγή - αναδημοσίευση τμήματος ή ολόκληρης ανάρτησης όχι μόνο επιτρέπεται αλλά και ενθαρρύνεται. Με την καλόπιστη και ρητή αναφορά της πηγής.. BABUSHKA
Template Design by Creating Website Published by Mas Template