Home » , » ΧΑΖΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ…

ΧΑΖΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ…

 Τελικά τα κατάφεραν. Σε κάνανε να πεθάνεις από το φόβο σου. Η τρομοκρατία των τροικανών, των καναλιών και των πρετεντέριδων που τόσο εμπιστεύεσαι χώθηκε βαθιά μέσα στο κούφιο κεφάλι
σου.  Τώρα είσαι χαρούμενος που δεν θα βγεις από το ευρώ και οι φτερούγες της Ευρώπης θα σε προστατεύουν. Η καταστροφή, η φτώχεια και η εξαθλίωση δεν θα σου χτυπήσουν τη πόρτα.

   Το πρόβλημα εντωμεταξύ δεν είναι μόνο αυτό. Έχεις βαλθεί να πιστέψεις ότι θα κατακτήσεις όλη την Ευρώπη με την Εθνική Ελλάδος!! Νομίζεις ότι αν κερδίσει η ομάδα, θα αρχίσουν να σε σέβονται όλοι οι Ευρωπαίοι!! Μου φαίνεται είσαι μακριά νυχτωμένος.
   Εννοείται πως κάθε φορά που κερδίζει μην ξεχνάς να βγαίνεις να πανηγυρίζεις στις πλατείες και στους δρόμους σκοτώνοντας και κάνα μετανάστη για να τον κάνεις θυσία σαν γνήσιος Έλληνας που είσαι.
   Ελληναρά μου, πατριώτη μου, δημοκράτη μου, πολιτισμένε μου ή όπως αλλιώς θες να σε λέω, αυτή τη φορά δεν θα σου προτείνω κάποιο ντοκιμαντέρ ή κάποια ταινία μπας και ξεστραβωθείς λιγουλάκι. Απλά θα σου δείχνω την φωτογραφία και ένα video για να καταλάβεις πόσο άθλιος έχεις γίνει.





Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Proudly powered by Blogger
Copyleft 2013 Η αναπαραγωγή - αναδημοσίευση τμήματος ή ολόκληρης ανάρτησης όχι μόνο επιτρέπεται αλλά και ενθαρρύνεται. Με την καλόπιστη και ρητή αναφορά της πηγής.. BABUSHKA
Template Design by Creating Website Published by Mas Template