Home » » H μάχη συνεχίζεται….

H μάχη συνεχίζεται….


Θα προσπαθήσω να εξηγήσω μερικά πράγματα, αν και ξέρω ότι είναι πολύ δύσκολο να αντιπαρατεθείς στο παράλογο και την οργανωμένη βλακεία! 
Να ρωτήσω, πιστεύεις πως πάντα έτσι ήταν τα πράγματα;
Πιστεύεις πως πάντοτε υπήρχε η ιδία κοινωνική δομή που υπάρχει σήμερα; 
Γίνεται να πιστεύεις πως πάντα υπήρχε η κοινοβουλευτική εκπροσώπηση; 
Πως πάντα άκουγες τα κανάλια; 
Πως πάντα προσευχόσουν σε εκκλησιές; 
Πως πάντα υπήρχε η ΕΕ; Πως πάντα υπήρχε το €; 
Αν μου πεις ναι τότε το άρθρο αυτό τελειώνει εδώ για εσένα, αν μου πεις όχι τότε θα πρέπει να μου απαντήσεις σε κάποιες ερωτήσεις ακόμα. 
Πως γίνεται λοιπόν να θεωρείς δεδομένη την σημερινή κοινωνική δομή  ; 
Πως γίνεται να αποδέχεσαι πλήρως την κοινοβουλευτική εκπροσώπηση; 
Πως γίνεται να θεωρείς δεδομένη την θρησκεία σου; 
Πως γίνεται να θεωρείς δεδομένη την προπαγάνδα τον καναλιών; 
Πως γίνεται να θεωρείς δεδομένη την ΕΕ και το €;
Εδώ δεν μπορείς να μου απαντήσεις και αυτό γιατί  από μικρό σε έμαθαν να υπακούς με την απαγόρευση για οδηγό και με το ξύλο για εργαλείο.
 Έμαθες από τις πρώτες μέρες οτι στο πλανήτη αυτό ,πάνω από όλα είναι οι νόμοι και η εκκλησιά και όλα αυτά πρέπει να τα αποδεχτείς χωρίς να το σκεφτείς. 
Αργότερα με το σχολείο έμαθες να πειθαρχείς! ένας μιλάει και οι υπόλοιποι υπακούν!
Με την τιμωρία για οδηγό και το ξύλο για εργαλείο, έμαθες με το ζόρι ότι ''έπρεπε να μάθεις κάποια πράγματα που ποτέ δεν κατάλαβες τι ήταν και αν κάποια τα κατάλαβες δεν έμαθες ποτέ τι ήταν!'' 
Και μεγάλωσες και πέρασες αρκετές Κυριακές στις εκκλησίες, έμαθες  ότι ψηφίζουμε, στο παρουσίασαν σαν γιορτή, η μέρα τον εκλογών άλλωστε είναι περίεργη ,όλοι είναι χαρούμενοι γιατί μέσα στην ανία και τη βαρεμάρα τους περιμένουν κάτι με αγωνία. 
Σε έμαθαν και εσένα λοιπόν να ψηφίζεις και δεν έχω πρόβλημα με την συμμετοχή αλλά λέω μήπως αυτό έπρεπε να γίνεται πιο συνειδητά ώστε να αποκτούσε πιο πολύ ενδιαφέρων; Ούτε σε αυτό δεν μπορείς να μου απαντήσεις γιατί σε έμαθαν ότι ο μόνος τρόπος να δείχνεις την αντίδραση σου σε κάποιο κόμμα και πολιτική είναι να στηρίξεις την διπλανή πολυκατοικία ώστε να ανατραπεί η πρώτη!  
Ποτέ δεν σκέφτηκες ότι υπάρχει και άλλος δρόμος. όχι γιατί είσαι χαζός αλλά γιατί έτσι έμαθες. 
Καλά... ακούω και κάτι άλλους που λένε ότι χριζόμαστε όπλα!
Σίγα ρε παιδία , δηλαδή τους κυνηγάμε και δεν έχουμε όπλα να τους διώξουμε μια και καλή; Το ότι υπάρχει κοινωνική αποδεκτή ειρήνη και ένας έμμεσος σεβασμός σ'αυτούς που καταστρέφουν τις ζωές μας δεν σας λέει κάτι; 
Τέλος πάντων  επειδή εγώ ξέρετε είμαι το πρώτο ζώο του θεού ,θα ήθελα να σας πω πως έχω δει τόσους αιώνες πράγματα και θάυματα σε όλη την ανθρώπινη ιστορία!
Ποτέ μα ποτέ ,δεν ανατράπηκε η κοινωνική δομή με τον φόβο, ποτέ στην ιστορία δεν έγιναν ριζοσπαστικές αλλαγές με το να σκέπτεται ο καθένας το προσωπικό του συμφέρον, ποτέ δεν ήθελε την αλλαγή η πλειοψηφία γιατί αν την ήθελε την αλλαγή  το σύστημα θα την είχε κάνει μειοψηφία.
Τι θέλω να σας πω με όλα αυτά ;;; φοβάμαι αγαπητοί μου ότι φοβάστε! Έχετε δεθεί με μια κατάσταση και έναν τρόπο ζωής που υπάρχει στο 1 /100 της ζωής της γης. 
Άρα, μπορείς να ζήσεις διαφορετικά, όχι με μοντέλα του παρελθόντος, έτσι και αλλιώς είναι τέτοιες οι συνθήκες που σίγουρα θα κάνεις κάτι το πρωτοποριακό και το μόνο που  θα ήθελα να σκέπτομαι εγώ για το μέλλον είναι να πιστεύεις στην αλλαγή να πιστεύεις σε μια άλλη κοινωνία χωρίς να ακούς την Τρέμη και τον Πρεντεντέρη, μια κοινωνία που δεν θα φοβίζουν και θα δολοφονούν οι τράπεζες τον κόσμο, μια κοινωνία που δεν θα μου σπας τα νεύρα, μια κοινωνία απλά δική μας χωρίς καταπιεστές και καταπιεζόμενους !
Και μην μου πεις ότι αυτές οι λέξεις είναι ξύλινες  γιατί ανήκεις σίγουρα σε μια από αυτές τις δυο κατηγορίες!  
Κρίμα πάλι που έγραψα τόσα και δεν κατάφερα να σε πίσω για τίποτα !
Άρα ,η μάχη συνεχίζεται..

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Proudly powered by Blogger
Copyleft 2013 Η αναπαραγωγή - αναδημοσίευση τμήματος ή ολόκληρης ανάρτησης όχι μόνο επιτρέπεται αλλά και ενθαρρύνεται. Με την καλόπιστη και ρητή αναφορά της πηγής.. BABUSHKA
Template Design by Creating Website Published by Mas Template