Home » » Το δημόσιο βγήκε από τον …παράδεισο

Το δημόσιο βγήκε από τον …παράδεισο


Ανέβηκα σήμερα στον παράδεισο να ανανεώσω την κάρτα ανεργίας,  εκεί όλα είναι ιδιωτικά πας να βγάλεις μια βεβαίωση μονίμου κατοικίας και σου λένε να τους πας πιστοποιητικό θανάτου, το οποίο για να το πάρεις πρέπει να έχεις πεθάνει! 
Πολύ λογικά πράγματα. 
Βέβαια πληρώνεις τα πάντα, αλλά αυτό δεν πειράζει , δεν συγκρίνεται με το δημόσιο.
Άσε που ξέρουν και πόσους υπαλλήλους έχουν. τίποτα δεν τους ξεφεύγει .
Έτσι λοιπόν, πάω να ανανεώσω την κάρτα μου ,μπαίνω σε ένα τεράστιο κτίριο και κατευθύνομαι στο γκισέ ,αλλά τι γκισέ εεεε, τεράστιος ,όμορφος, οι υπάλληλοι όλοι στην πένα ,καλοδιάθετοι ,έτυμοι να σε εξυπηρετήσουν!
Έρχεται και εμένα η σειρά μου.
ΕΓΩ: Καλημέρα σας, λέω με χαρά!
ΑΥΤΗ: Καλημέρα σας τι θα θέλατε; (Με ρωτάει με μια αγγελική φωνή η υπάλληλος!)
ΕΓΩ: Θα ήθελα να ανανεώσω την κάρτα ανεργίας μου , είπα και έδωσα τα απαραίτητα έγγραφα.
ΑΥΤΗ: Συγγνώμη αγαπητέ μας πελάτη αλλά δεν υπάρχει δυνατότητα ανανέωσης ! Μου είπε χαμογελαστά!
ΕΓΩ: Γιατί παρακαλώ δεν υπάρχει δυνατότητα;
ΑΥΤΗ: Η εταιρία μας βάση του άρθρου 23/59-45,5 απαγορεύει ρητά την λέξη άνεργος!
ΕΓΩ: Και τι θα κάνω εγώ τώρα;
ΑΥΤΗ: Μπορείτε να μην ξανά αναφέρεται την λέξη άνεργος! Αν το κάνετε αυτό, η εταιρία μας θα αντικαταστήσει την κατάσταση σας, ως εργαζομένου.
ΕΓΩ: Δηλαδή τώρα εγώ θα είμαι εργαζόμενος;
ΑΥΤΗ : Και βέβαια κύριε από σήμερα σταματάτε να είστε άνεργος βάση του νόμου 45/ε34.8 !!
ΕΓΩ: Σας ευχαριστώ, είστε μια υπέροχη ιδιωτική εταιρία, όχι σαν το δημόσιο!!!
ΑΥΤΗ: Παρακαλώ ανακαλέστε τον όρο δημόσιο, βάση του άρθρου 34-56.1 ,απαγορεύεται να φέρνετε στην μνήμη σας το δημόσιο!
ΕΓΩ: Έχετε δίκιο συγγνώμη!
ΑΥΤΗ : Λοιπόν κύριε τώρα που βλέπω ότι ανανεώθηκε η καρτέλα σας θα πρέπει να μου πληρώσετε κάποιους φόρους!
ΕΓΩ: Φόρους, τι φόρους;;;; μα εγώ είμαι άνεργος τι φόρο μπορώ να έχω;;
ΑΥΤΗ : Κύριε μόλις είπατε την απαγορευμένη λέξη «άνεργος» και βάση του πιο πάνω νόμου και σύμφωνα με την πολιτική της εταιρίας μας ,θα πληρώσετε πρόστιμο +10%  στην ήδη υπάρχουσα φορολογία σας!
ΕΓΩ: Μισό λεπτό, μπορείτε να μου αναλύσετε τον φόρο που πρέπει να πληρώσω;;
ΑΥΤΗ: Αυτό απαγορεύετε κύριε σύμφωνα με το άρθρο 3290-Κ ! Απαγορεύετε  να δώσουμε στοιχεία που αφορούν την φορολογία σας! Το μόνο που μπορώ να σας πω είναι ότι οφείλετε στην εταιρία μας φόρους αξίας 15000 ??!
ΕΓΩ: Μα πως ; εγώ δεν έχω σπίτι, ούτε δουλεύω ! (δεν είπα άνεργος) 
ΑΥΤΗ: Μα τι λέτε κύριε η καρτέλα σας το λέει καθαρά είστε εργαζόμενος!
ΕΓΩ: Μα εσείς μου είπατε ότι είμαι εργαζόμενος εγώ δεν δουλεύω!!
ΑΥΤΗ: ααα ώστε έτσι δηλώνεται ψευδή στοιχεία στην εταιρία μας;;  Βάση του νόμου 4567-54.ο θα δικαστείτε ως φοροφυγάς και βάση του νόμου 9843-π θα δικαστείτε επίσης και για απόκρυψη στοιχείων στην δήλωση σας!
ΕΓΩ: Άκου να δεις κυρά μου αυτά δεν περνάνε σε εμένα ! θα τα σπάσω όλα εδώ μέσα και εσένα μαζί ! Ρομπότ της πλάκας!
ΑΥΤΗ : Λοιπόν κύριε μόλις διαπράξατε το μέγιστο αδίκημα απειλήσατε ιδιωτικό λειτουργό εν ώρα υπηρεσίας! Τώρα θα δείτε τι τους κάνουμε εμείς τους τζάμπα μάγκες!
Τότε, ανοίγει μια καταπακτή κάτω από τα πόδια μου και τσουπ πέφτω μέσα σε ένα δωμάτιο,  δίπλα μου ήταν Εκείνη η νυφίτσα ο Παύλος Τσίμας και έπινε καφέ .
''Λοιπόν'' μου λέει, τώρα τι κατάλαβες; Χάρηκες;  Θέλω απλά να σου πω, ότι από εμάς δεν ξεφεύγεις και μπαμ μου δίνει μια και με βάζει σε μια τηλεόραση!

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Proudly powered by Blogger
Copyleft 2013 Η αναπαραγωγή - αναδημοσίευση τμήματος ή ολόκληρης ανάρτησης όχι μόνο επιτρέπεται αλλά και ενθαρρύνεται. Με την καλόπιστη και ρητή αναφορά της πηγής.. BABUSHKA
Template Design by Creating Website Published by Mas Template