Home » , » Ο Θεός και το facebook …

Ο Θεός και το facebook …


Μία μέρα εκεί που καθόμουν στον υπολογιστή, ξαφνικά ακούω...“Spatourne, τι κάνεις;” Χαζεμένος και γώ αρχίζω να ψάχνω τις καρτέλες μπας και 'χει ανοίξει καμιά διαφήμιση του ΠΑΣΟΚ στο
youtube. Μάταια όμως... Και τότε κάτι με ακουμπά στον ώμο και γυρίζω απότομα.
Εγώ: “Εσύ είσαι μωρέ Θεέ; Και χέστηκα πάνω μου.”
Αυτός: “Εγώ είμαι, τι κάνεις εκεί;”
Εγώ: “Τίποτα μωρέ. Αράζω στο facebook.”
Αυτός: “Δηλαδή; Τι πάει να πει αράζεις και τι facebook;"
Εγώ: “Τι να σου εξηγώ τώρα; Το facebook είναι μέσο κοινωνικής δικτύωσης για κάποιους και για κάποιους άλλους είναι μέσο παρακολούθησης της CIA. Απλά κάνεις φίλους και μιλάς μαζί τους.”
Αυτός: “Ωραία. Θέλω και εγώ να κάνω facebook!”
Εγώ:  “Α, αυτό δεν γίνεται. Είσαι φανταστικό πρόσωπο. Ούτε ο Mickey Mouse έχει.”
Αυτός: “Εγώ θέλω! Γιατί θέλω και γώ να κάνω φίλους και να κάνω Retweet. Και ποιο είναι αυτό το ποντίκι;”
Εγώ: “Λοιπόν, τα έχεις μπερδέψει! Δεν κάνεις Retweet στο facebook, αυτό γίνεται στο Twitter. Ποιος σου είπε όμως εσένα γι' αυτά; Από αγγλικά βλέπω καλά πας!”
Αυτός: “Ο άγιος Πέτρος μου είπε ότι έχει φτιάξει ένα ψεύτικο account στο Twitter και τον ακολουθούν λέει πολλοί. Τι είναι αγγλικά;”
Εγώ: “Το φαντάστηκα! Μόνο αυτός μπορεί να κάνει τέτοια. Λοιπόν, στα λέει αυτά για να σε πικάρει και να σου τη μπει. Και καλά ότι και αυτόν τον ακλουθούν, αλλά εσύ μη μασάς.”
Αυτός: “ Και δηλαδή αυτός, πού τους οδηγεί; Λες να οργανώνει επανάσταση εναντίον μου ο Πέτρος;”
Εγώ: “Λοιπόν, άκου τι θα κάνουμε....Θα σου φτιάξω εγώ έναν λογαριασμό και θα πας και θα τον κάνεις report for spam.”
Αυτός: “Μπράβο! Έτσι! Θα του δείξουμε εμείς του προδότη... Αλλά εγώ θέλω να έχω φίλους!”
Εγώ: “Ρε καταλαβαίνεις ότι δε είσαι υπαρκτό πρόσωπο; Δεν γίνεται να κάνεις φίλους! Γίνεται εγώ να κάνω like στη χιονάτη ;;;”
Αυτός: “Σε παρακαλώ, σταματά να μιλάς με αινίγματα. Και μη μου μιλάς άλλο άσχημα!”
Εγώ: “Καλά, τώρα θίχτηκες; Ωραία θα σου φτιάξω έναν λογαριασμό. Τι όνομα θέλεις να έχεις;”
Αυτός: “Εεε; Όνομα; Τι είναι το όνομα;”
Εγώ: “Ρε συ Θεέ, λυπήσου με! Κάνει και ζέστη...δεν αντέχω άλλα υπαρξιακά!”
Αυτός: “Παντοκράτωρ, έτσι θα λέγομαι!”
Εγώ: “Την έχεις δει περίεργα έτσι; Ρε συ το σκέφτεσαι ν' αρχίσουν οι παπάδες σου και οι ενορίες σου να κάνουν facebook; Αυτοί για να σου κάνουν like θα σε χρεώνουν. Άσε που θα γεμίσει ο τόπος από λειτουργίες. Πω πω, θα σου στέλνουν και αντίδωρο στην γιορτή σου. Άλλα το χειρότερο θα είναι τη Μεγάλη Παρασκευή που κλείνουν τα φώτα …. Θα μας το ρίξουν οι παπάδες σου το facebook!”
Αυτός: “Δεν έχω καμία σχέση με τους παπάδες. Κατ' αρχήν αυτοί κατάφεραν να φτάσουν ψηλότερα από μένα. Αντί να φιλάει ο κόσμος το χέρι μου, φιλάνε των παπάδων. Δεν τους αναγνωρίζω και από τον φόβο τους γέμισαν τις εκκλησίες τους με αλεξικέραυνα!”
Εγώ: “Λοιπόν, φύγε! Δεν σου φτιάχνω τίποτα! Το μετάνιωσα. Γύρνα πίσω.”
Αυτός: “Είσαι αντικοινωνικός!” μου είπε και τσούπ εξαφανίστηκε!
Υ.Γ Οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα και καταστάσεις είναι φανταστική και ουδεμία σχέση έχουν με την πραγματικότητα!



Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Proudly powered by Blogger
Copyleft 2013 Η αναπαραγωγή - αναδημοσίευση τμήματος ή ολόκληρης ανάρτησης όχι μόνο επιτρέπεται αλλά και ενθαρρύνεται. Με την καλόπιστη και ρητή αναφορά της πηγής.. BABUSHKA
Template Design by Creating Website Published by Mas Template