Home » » Ο Spaturnos… συζητά με τον Νώε!!

Ο Spaturnos… συζητά με τον Νώε!!


Καθώς χάζευα έξω από ένα ναυπηγείο . Τσουπ σκάει ο Νώε!
Spaturnos: τι κάνεις εσύ εδώ Νώε;;;
Νώε: είχα φέρει την βάρκα για επισκευή.
Spaturnos: γιατί ; κανονίζει κανένα μπάνιο ο δικός σου;
Νώε: να σου πω ,σήμερα εκεί που κοιμόμουν άκουσα μια φωνή: «ξύπνα βρε ζώων», άνοιξα και εγώ τα μάτια μου και δεν έβλεπα τίποτα .
 «ποιος είναι;»  φώναξα, «εγώ» απάντησε μια φωνή .
 «Ποιος εγώ;» ρώτησα, « εγώ ο μπακάλης» μου απάντησε!
 «ποιος μπακάλης;» τον ξαναρώτησα,  «Ο ΘΕΟΣ βλάκα»  μου είπε και μου έριξε μια σφαλιάρα στο κεφάλι. 
«Και που κολλάει το μπακάλης Θεέ μου;;;» Θεός είμαι ότι θέλω λέω.
Λοιπόν σήκω θα πας την βάρκα για βάψιμο, Μου είπε. 
Την κιβωτό εννοείς Θεέ μου; Βάρκα θα την λες από εδώ και πέρα , μου αντίτεινε!  
Γιατί Θεέ μου; 1ο υπάρχουν πολύ μεγαλύτερα καράβια από την κιβωτό, 2ο ΕΙΜΑΙ ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΛΕΩ ΟΤΙ ΘΕΛΩ! 
Οκ μην φωνάζεις ,πάω την βάρκα για βάψιμο ,του είπα και έτσι ήρθα εδώ!
Spaturnos: πολλά λες, έτσι δεν γίνεται διάλογος αλλά τοποθετήσεις.
Νώε: δεν αντέχω όλοι μου την λένε ! θα μπω στην κιβωτό και θα κλειδωθώ μέσα και εσείς μετά θα πάρετε τα @@ μου!
Spaturnos: κάτσε ρε Νώε, αλήθεια τώρα κανονίζει πνίξιμο Νο 2;;
Νώε: δεν ξέρω μωρέ ,έχει γίνει πολύ σπαστικός τώρα τελευταία, να φανταστείς έβαλε τα χερουβίμ να φορέσουν παντελόνια!!!!
Spaturnos: χαχαχαχ σωστός ο Θεός , να σου πω . πες αν γίνει τώρα κατακλυσμός τι θα βάλεις μέσα;;
Νώε: καλά αυτό είναι πρόβλημα . τότε ήταν λιγότεροι τώρα είστε πολλοί! Δεν ξέρω θα μου πει ο Θεός!
Spaturnos: Να σε ρωτήσω δημοσιογράφο θα έβαζες μέσα στην κιβωτό;;;
Νώε: Όχι, το σκέπτεσαι  να έχω μέσα τον Καψή και να μου λέει η αλλάζουμε η βουλιάζουμε;;; ή τον άλλο που είναι σαν στρατηγός του Αμερικανικού στρατού. τον Πρετεντέρη να μου λέει ότι πρέπει να πάρω και την Τρέμη μαζί..
Spaturnos: δεν τα είχα σκεφτεί έτσι ποτέ αλλά θέλω σε παρακαλώ να πάρεις τον Μπάμπη μαζί σου αν καταφέρεις να τον βγάλεις από τα studio του σκαϊ!
Νώε: σε καμία περίπτωση και να θέλω εγώ δεν με αφήνει το συνδικάτο .
Spaturnos: γιατί;
Νώε: είναι απεργοσπάστης λέμε!
Spaturnos: ρε προβλήματα που έχετε στο παράδεισο! Κάτι τελευταίο τι χρώμα έβαψες την κιβωτό;;;
Νώε: ωχ ωχ, ξέχασα να τους πω το χρώμα τρέχω ...

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Proudly powered by Blogger
Copyleft 2013 Η αναπαραγωγή - αναδημοσίευση τμήματος ή ολόκληρης ανάρτησης όχι μόνο επιτρέπεται αλλά και ενθαρρύνεται. Με την καλόπιστη και ρητή αναφορά της πηγής.. BABUSHKA
Template Design by Creating Website Published by Mas Template